Rejsebetingelser

 Bestilling:

Kan ske direkte på telefon 25 21 26 04/

sms eller pr. mail: info@torrestravel.dk

Vi bestræber os på at give svar indenfor 24 timer.

Bestillinger er bindende både mundtligt og skriftligt.

Modtager:

Torres Travel

Snekkeled 12

5330 Munkebo

Danmark


Depositum og betaling:

Depositum på min. 1.000 kr. skal være indbetalt inden 5 dage efter bestilling af opholdet. Hvis depositum ikke indbetales indenfor den angivne frist, bortfalder reservationen. Efter reservation og indbetaling anses rejsen for at være bindende. Såfremt rejsen bestilles 30 dage før afrejse, skal det fulde beløb indbetales 5 dage efter reservationen. Med indbetaling af depositum, bekræfter kunden samtidig at have accepteret de skriftligt meddelte oplyste vilkår for opholdet.

Ved køb af flybilletter skal beløbet betales omgående.

Når slutbetalingen er modtaget, sender vi automatisk en e-mail med din Voucher (indkvarteringsbevis). Denne skal du printe ud og aflevere til hotellets reception ved ankomsten.


Rejse-, ulykke- og bagageforsikring:

Danske statsborgere med dansk sundhedskort får dækket nødvendig lægebehandling ved ferierejser i EU under en måneds varighed. Bemærk altid de til enhver tid gældende regler for det gule sundhedskort. Torres Travel anbefaler, at du får tegnet afbestillings- og ferieforsikring inden du rejser. Kontakt dit forsikringsselskab eller Europæiske Rejseforsikring (klik på linket her på siden).


Glemte sager:

Du har som gæst selv ansvar for din bagage. Tegn evt. en forsikring der dækker for mistet bagage. De fleste hoteller har desuden en safety box på værelserne, vi anbefaler du bruger den til opbevaring af rejsebeviser, kontanter eller andre værdigenstande.


Afbestilling/ ændringer af rejsen:

Afbestilling af reservation kan ske indtil 30 dage før afrejse dog med tab af depositum. Afbestilles rejsen 30 – 14 dage før afrejsen er det fulde beløb af rejsen mistet. Vær dog opmærksom på de særlige regler, der er gældende for køb af flybilletter.

Vi anbefaler, at du tegner en afbestillingsforsikring (SKAL gøres samtidig med bestilling af din rejse), der dækker i tilfælde af sygdom/dødsfald hos den rejsende eller nærmeste familie.

Såfremt Torres Travel på grund af force majeure eller force majeure lignende forhold ikke kan gennemføre opholdet i henhold til aftalen, forbeholder vi os ret til at ændre opholdet til et tilsvarende ophold af samme standard.

Kan dette ikke lade sig gøre, er Torres Travel berettiget til at annullere opholdet, i hvilket tilfælde kunden får hele det indbetalte beløb retur.


Kundens pligter/ansvar:

Kunden er forpligtet til at have nødvendige pas, visa og vaccinationer (attester) i orden, således at opholdet kan gennemføres som planlagt. Kan opholdet ikke gennemføres grundet mangel på disse papirer, giver dette ikke ret til tilbagebetaling af betalt leje.

Desuden skal kunden rette sig efter de ordensbetingelser og øvrige regler, der måtte gælde på det hotel, hvor lejemålet er indgået. Det bemærkes, at overtrædelse af sådanne regler i grove tilfælde kan medføre bortvisning, i hvilket tilfælde der ikke sker tilbagebetaling af betalt leje.


Reklamation:

Ved reklamation over mangler på stedet skal du straks rette henvendelse til det pågældende hotel, afhjælper dette ikke problemet, skal der rettes en henvendelse til Torres Travel. Dette bør altid ske under opholdet, ikke efter hjemkomsten. Reklamationer over forhold, som ikke har været søgt løst under opholdet med udlejer eller Torres Travel, kan ikke behandles, da mulighed for afhjælpning ikke har været til stede.


Rejsegarantifonden:

Torres Travel er medlem af Rejsegarantifonden med nr. 2667.


Forbehold:

Der tages forbehold for prisfejl/ændringer og andre skrivefejl på vores hjemmeside.